Kuidas rehve parandatakse?
Rehvi parandamine võib hõlmata mitut erinevat protsessi, sõltuvalt rehvi kahjustuse olemusest ja ulatusest. Järgnevalt on toodud üldine protsess, kuidas professionaalne mehaanik võiks läbistatud rehvi parandada:
Eemaldage rehv veljelt: See on vajalik selleks, et saaks põhjalikult hinnata rehvi kahjustusi ja kindlaks teha, kas see on parandatav.
Kontrollige rehvi: Rehvi tuleb põhjalikult uurida, et tuvastada kõik võimalikud kahjustused. Kui on rohkem kui üks augukoht või kui auk on liiga suur, võib osutuda vajalikuks rehvi asendamine.
Valmistage ette paranduskoht: Paranduskoht tuleb puhastada ja ette valmistada spetsiaalse tööriista abil, mis eemaldab kahjustatud kummi ja loob pinna parandusmaterjali kinnitamiseks.
Paigaldage paranduspistik või -paik: Kasutades spetsiaalset liimi, paigaldatakse paranduspistik või -paik augu kohale ja pressitakse kindlalt paika. Seejärel lõigatakse liigne materjal ära.
Tasakaalustage rehv: Pärast rehvi parandamist tuleb see tasakaalustada, et tagada sõidu mugavus ja ohutus. Tasakaalustamata rehv võib põhjustada auto vibreerimist või ebaühtlast kulumist.
Paigaldage rehv tagasi: Pärast rehvi tasakaalustamist paigaldatakse see tagasi auto külge. Seejärel täidetakse rehv õhuga õige rõhuni.
Pidage meeles, et mõned kahjustused võivad olla liiga suured või asuvad sellises kohas, et rehvi ei saa ohutult parandada. Sellisel juhul tuleb rehv asendada uuega. Oluline on ka meeles pidada, et rehvi parandamine on ajutine lahendus ja pikemas perspektiivis võib olla parem investeerida uutesse rehvidesse, et tagada sõiduki ohutus.